Шеринг документів – це можливість ділитися електронною копією документів через застосунок ДІЯ для отримання адміністративних послуг та ідентифікації своєї особистості у ЦНАП.
Щоб надіслати копії цифрових документів з Дії, відскануйте спеціальний QR-код, наданий адміністратором ЦНАП та підтвердіть запит на передачу документів. Цифрова копія документа буде надіслана до інформаційної системи ЦНАПу. Наразі у відділі “Центрі надання адміністративних послуг” через шеринг QR можна поділитися копіями наступних документів:
- Біометричні паспорти: ID-картка, закордонний паспорт
- Картка платника податків
- Свідоцтво про народження дитини
УВАГА! Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.
Як відбувається шеринг онлайн?
Користувач може поділитися цифровою копією зі смартфона чи комп’ютера.
- Зі смартфона: клієнт на сайті або в мобільному застосунку натискає на кнопку, щоб поділитися копією документа.
- Через термінал або вебсайт: клієнт натискає на кнопку та сканує смартфоном QR-код на екрані, щоб поділитися копією документа.
- Сервер організації надсилає код на сервер ДП «ДІЯ» спеціальним запитом.
- Клієнту надходить запит на надання копій цифрових документів.
- Клієнт підтверджує передачу документів за допомогою Дія.Підпису, фотоверифікації та вводу 5-значного пароля. На копію накладається підпис ДП «ДІЯ».
- У разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему організації.
- Система організації отримує сформовані цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).