Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Курісовська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- начальник – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності;
- начальник Відділу освіти, культури, молоді, спорту і туризму;
- начальник Служби у справах дітей;
- начальник відділу управління комунальним майном та земельних ресурсів;
- головний спеціаліст відділу управління комунальним майном та земельних ресурсів;
- головний спеціаліст Фінансового відділу;
- головний спеціаліст – юрисконсульт.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) начальника – головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності Курісовської сільської ради:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 3 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) начальника Відділу освіти, культури, молоді, спорту і туризму Курісовської сільської ради:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) начальника Служби у справах дітей Курісовської сільської ради
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом на керівних посадах не менше 5 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 7 років.
- Досвід роботи щодо управлінням персоналом.
- Вільне володіння державною мовою.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) начальник відділу управління комунальним майном та земельних ресурсів Курісовської сільської ради:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом на посаді головного спеціаліста не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 3 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) головного спеціаліста відділу управління комунальним майном та земельних ресурсів Курісовської сільської ради:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом на посаді провідного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) головного спеціаліста Фінансового відділу Курісовської сільської ради:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом на посаді провідного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 5 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Основні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади (1 посада) головного спеціаліста – юрисконсульта Курісовської сільської ради:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи за фахом на посаді провідного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Володіння персональним комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особою, що бере участь у конкурсі, подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу та проходження служби;
- заповнену особову картку з заповненими додатками (форма П-2ДС);
- дві фотокартки (4х6);
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію паспорта громадянина України;
- копію облікової картки платника податків;
- копію військового квитка (при наявності);
- копію трудової книжки.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи «Кандидата на посаду», у порядку визначеному Законом України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Прийом документів проводиться з 10 червня 2021 року до 10 липня 2021 року.
Додаткову інформацію можна отримати за номером телефону (04855)9-65-92